• ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر: 87141
عمار ایزدیار - کراپ‌شده

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رونمایی از ون معلولین، گفت: برای خدمت رسانی بیشتر باید سامانه ای مانند اسنپ جهت جابجایی معلولین تعریف و راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز عمار ایزدیار در صد و هشتاد و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از عملکرد سازمان حمل و نقل بار و مسافر، عنوان کرد: این سازمان یکی از سازمان هایی است که در شهرداری با مردم به صورت مستقیم در ارتباط است و میتواند موجبات رضایتمندی شهروندان را به حداکثر برساند.

وی با اشاره به فعالیت سازمان ذکر شده در نماز جمعه تهران، سرویس مدارس، حمل و نقل مردم در شهر و... و. ادامه داد: بر همین اساس ضروری است شورا و شهرداری توجه بیشتری به این سازمان داشته باشد.

ایزدیار همچنین به اقدام جهادی سازمان حمل و نقل بار و مسافر در راه اندازی مجموعه شارژ اتوبوس‌های برقی اشاره و بیان کرد: این اقدام با سرعت خوبی صورت گرفت و قابل تقدیر است.

عضو شورای شهر کرج در ادامه نکاتی را در خصوص توجه بیشتر سازمان به ساماندهی تاکسی ها، تفکیک حوزه بار از مسافر و درآمد زایی از این حوزه و مدیریت واگذاری ون ها به ذیصلاح جهت بازخورد بیشتر عملکردی یادآور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =